بالیوود کده بیوگرافی کامل دلیپ کومار بازیگر هندی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بیوگرافی کامل دلیپ کومار بازیگر هندی
نوشته شده در پنج شنبه 16 بهمن 1393
بازدید : 2012
نویسنده : Admin

BIOGRAPHY- دیلیپ کومار

INFORAMTION شخصی

دیلیپ کومار، نام واقعی یوسف خان افسانه ای در سینمای هند در 11 دسامبر سال 1922، پیشاور، (NWF) پاکستان به دنیا آمد. او در یک خانواده پتان که 12 کودک از جمله دیلیپ کومار شامل متولد شد. پدر او بعدها به بمبئی نقل مکان به عنوان دیلیپ کومار توسط مدیر که به او اولین کار خود و راه او را به صنعت فیلم هند گام وجود دارد خال خال شد. او نام واقعی خود را از محمد یوسف به دیلیپ کومار تغییر پس از یک هندی نویسنده پیشنهاد کرد که او را موفق تر تحت نام جعلی خود را داشته باشد.

حرفه ای دیلیپ کومار بازیگری
دیلیپ Kumars حرفه بازیگری خود را با فیلم Jwar بهتا که در 1944. منتشر شد او سپس با راج کاپور در فیلم Andaz در سال 1949 منتشر شد که ضربه mojor شد مشغول به کار آغاز شده است. او عدالت با نقش غم انگیز در فیلم های محبوب مانند Deedar (1951) و دوداس (1955) که او را مفتخر titile از "شاه تراژدی" انجام داد.شکن بزرگ بلوک از فیلم millinium مغول-E-اعظم (1960) که در آن او با بازی تاج-شاهزاده جهانگیر، پسر اکبر، یک ضربه بزرگ بود و مردم این فیلم تا به امروز قدردانی میکنیم. دیلیپ کومار بازیگر برای اولین بار هندی که ثابت کرد که یک قهرمان می تواند کمدی انجام دهد و آن را در رهبر فیلم خود را ثابت بود. او همچنین به تولید تبدیل شده است، ستاره دار و تولید سال 1961 ضربه گانگا Jamuna. به عنوان گانگا Jumna ضربه فوق العاده ای بود، او هیچ فیلم دیگر تولید نمی شود. در 1970s، 1980s، در و 1990s، دیلیپ کومار در تعداد بسیار کمی از فیلم دیده می شد. در آن زمان بازیگر نسل جدید است محل موردتوجه وتماشای عموم قرار گرفته است. اما طرفداران دیلیپ Kumars هنوز مایل بودند تا او را ببیند دوباره در نقش شخصیت. عملکرد قابل توجه او در فیلم از 1980s و اوایل 90s شامل Vidhaata (1982)، شاکتی (1982)، خوب (1986) و Saudagar (1991) که بازدید بزرگی در گیشه بود. با مشاهده MINDBLOWING استعداد قائم مقام هالیوود خود، دیوید لین او شخصیت شریف علی در flim فیلمهای خود لورنس عربستان (1962) ارائه شده است. اما آقای کومار آن را رد کرد. نقش در نهایت توسط عمر شریف، بازیگر مصری پخش شد. او Retitrement از صنعت فیلم پس از بازی نقش شخصیت در فیلم قلعه (1998) صورت گرفت. برخی از فیلم های قدیمی تر خود را از وضعیت "کلاسیک همیشه سبز"، دوباره در تلویزیون و بیش از بیش نشان داده شده است به دست آورد. او برخی از فیلم های فوق العاده roled مانند دوداس، رام AUR شیام و گانگا Jumna، شده اند دوباره را چندین بار. فیلمهای بزرگ 1960 مغول-E-اعظم در اصل در سفید سیاه و اما با چند تکنیک رنگ آن را در سال 2004 colourized شد و دوباره منتشر آزاد شد.

کار و افتخارات HIS
همانطور که او در پاکستان متولد شد تلاش فعال خود است مردم هند و پاکستان به هم نزدیک به ارمغان بیاورد. او عضو بالای خانه مجالس در سال 2000 بوده است و او به خوبی برای امور خیریه فشرده خود شناخته شده است. او توسط in1995 جایزه داداصاحب پالکه مفتخر شد. او در سال 1998 هند دوم برای دریافت جایزه Nishan-E-امتیاز، بالاترین جایزه غیر نظامی اعطا شده توسط دولت پاکستان بود. مورارجی دسای نخست وزیر سابق هند اولین بود به آن را دریافت

زندگی شخصی

دیلیپ کومار گفته شد به در عشق با بازیگر نقش مکمل زن زیبا 'Madhubala باشد. این ادعا که خانواده Madhubala خواهد محدودیت های زیادی برای این زن و شوهر به دلیل برخی از pretentions که او تنها منبع درآمد در خانواده اش بود ازدواج کرده اند. دیلیپ کومار و Madhubala برای فیلم BRCHOPRA`s سایت Daur امضا شد، اما پدر Madhubala را didn`t اجازه می دهد او را به با دیلیپ کومار عمل می کنند. سپس تولید BRChopra یک مورد در دادگاه در برابر Madhubala واصل شده است.دلبر سابق در حال حاضر در بدترین شرایط بودند.تیراندازی از فیلم Mugal-E-اعظم، که قبل از دادگاه آغاز شده بود، در حال حاضر تحت برخی از عوارض بود. گفته شده است که کومار و Madhubala، که قرار بود برای به تصویر کشیدن دوستداران آزار و اذیت، مقاومت فیلمبرداری هر صحنه بیشتر به عشق. دیلیپ کومار ازدواج بازیگر زن و "ملکه زیبایی" in1966 Saira بانو. در آن لحظه او 44 بود و همسرش Saira بانو از 22. بود در آن زمان، قلم به شایعات بی اساس پیش بینی عذاب برای زن و شوهر بالا مشخصات، اما دیلیپ و Saira آنها اشتباه به اثبات رسانده اند. اتحادیه شده است یکی از طولانی ترین ازدواج های پایدار در بالیوود. پخت و پز است گفته می شود Hobbie دیلیپ کومار است.

مشکلات قانونی

به غیر از بازیگری حرفه، دیلیپ کومار همچنین بسیاری از مشکل های شخصی در زندگی خود مواجه شده است.رئیس قضایی دادرس از ناسیک حکم بازداشت غیر ضمانت بردار علیه او صادر شده به عنوان او گناه در اتصال زمین-گرفتن پیدا شد. این مورد توسط یک زن بیوه در برابر او و برادرش احسان خان در سال 2001. واصل شد در فوریه 2006، دادگاه حیدرآباد حکم غیر ضمانت بردار برابر دیلیپ کومار و دو نفر دیگر در مورد جستن چک روپیه صادر شده است. 1 کرور.
 

دیلیپ کومار برادر کوچکتر به نام، (اواخر) ناصر خان بود. او در اقدام به عنوان موفق به عنوان دیلیپ کومار بود اما او با دیلیپ کومار در فیلم گانگا Jumna در 1960. نصیر خان کار کرده بود به حال یک پسر به نام سخت ایوب خان نیز یک بازیگر در صنعت Flim اما حتی او نتوانست برای ادامه بیشتر با استعداد بازیگری خود را کمی بالاتر از پدر یا عموی خود دیلیپ کومار.

جوایز

دیلیپ کومار نقش دارنده رکورد برای شامل بسیاری از جوایز در بهترین بازیگر نقش اول مرد در Filmfare`s به عنوان مثل به دست آورد ایفا می کند.

Flimfare بهترین ActorAward برای فیلم 'DAAG' در سال 1954، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد Flimfare برای فیلم 'AZAAD' در سال 1956، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد Flimfare برای فیلم "دوداس" در سال 1957، Flimfare بهترین ActorAward برای فیلم 'سایت DAUR' در سال 1958 ، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد Flimfare برای فیلم 'KOHINOOR' در سال 1961، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد Flimfare برای فیلم «رهبر» در سال 1965، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد Flimfare برای فیلم 'RAM AUR شیام "در سال 1968 و در نهایت Flimfare جایزه بهترین بازیگر برای فیلم 'شاکتی "در سال 1983.

فیلم هایی که بازی کرده :

Khazan
Qila
Saudagar
Aag Ka Dariya
Izzatdaar
Kanoon Apna Apna
Karma
Dharam Adhikari
Mashaal
Duniya
Mazdoor
Shakti
Vidhaata
Kranti
Bairaag
Phir Kab Milogi
Sagina
Dastaan
Koshish
Gopi
Sagina Mahato
Aadmi
Sadhu Aur Shaitaan
Sunghursh
Ram Aur Shyam
Dil Diya Dard Liya
Leader
Gunga Jumna
Mughal-E-Azam (1960)
Kohinoor
Paigham
Madhumati
Yahudi
Musafir
Naya Daur
Azaad
Devdas
Insaniyat
Udan Khatola
Amar
Foot Path
Shikast
Aan
Daag
Sangdil
Deedar
Hulchul
Tarana
Arzoo
Babul
Jogan
Andaz
Shabnam
Anokha Pyar
Ghar Ki Izzat
Mela
Nadiya Ke Paar
Shaheed
Jugnu
Naukadubi
Pratima
Jwar Bhata

 


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی بازیگران هندی , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی دلیپ کومار , زندگی نامه دلیپ کومار , زندگی نامه بازیگران معروف , زندگی نامه بازیگران هندی , بیوگرافی بازیگران هندی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: